Bestyrelse og udvalg:
Da vi alle i bestyrelsen er frivillige og har vores jobs og familie ved siden af, skal henvendelser ske på mailadresser - hvorefter besvarelse vil ske snarest muligt. Opkald på telefon skal ske mellem kl. 17:00 -20:00, da vi ikke kan besvare opkald i vores arbejdstid. SMS'er kan dog sendes hele dagen og besvares hurtigst muligt.
Formand
Heidi Nielsen
Tel.: 28716226
Mail : formand@slrk.dk
Funktionsbeskrivelse:
- Tegner klubben ud af til.
- Leder bestyrelsesmøderne.
- Varetager i samarbejde med kasseren kontakt til kommunen
- Varetager kontakt til naboerne på Nykobbelvej 2 samt godsejeren.
- Udarbejder og forelægger bestyrelsens beretning ved generalforsamlingen.
- Kontakt med relevante offentlige myndigheder på klubbens vegne
- Deltager i repræsentantskabsmøder og halvvejsmøder i Dansk Ride Forbund og Distrikt 4
- Hovedansvarlig for klubbens ansatte
- Hovedansvarlige for børneattester
- Kontaktperson ved daglige opgaver hos staldpersonale
- Kontaktperson til materielt anlæg
- Står i samarbejde med et andet bestyrelsesmedlem for personalesamtaler og APV
- Udarbejdelse af ansættelseskontrakter m.m.
- Ansvarlig for staldpersonalets funktionsområde (se stillingsbeskrivelser for disse)
- Ansvarlig for klubbens forsikringsforhold
- Ansvarlig for kontakt til pressen
- Sørger for dagsorden/indkaldelse, som sendes til deltagerne 14 dage før Bestyrelsesmøde.
- Ansvarlig for korrekt registrering af personer i udvalg
- Laver opslag til orientering for medlemmerne om forskellige arrangementer og informationer.
- Ajourføring af vedtægter og forretningsorden /funktionsbeskrivelser
- Kontaktperson for staldudvalg og staldpasser til bestyrelsen
Næstformand
Karen Poppelvig
Tel.: 20964658
Mail : kpoppelvig@gmail.com
Funktionsbeskrivelse:
- Skal træde i formandens sted ved dennes forfald.
- Er klubbens repræsentant i bestyrelsen for Fonden for Slagelse Rideklub
- Varetager kontakten til Dansk Rideforbund (DRF). Er distriktsrepræsentant for klubben. Sørger for tilmelding til DRF’s repræsentantskabsmøde. Deltager i repræsentantskabsmøder og halvvejsmøder i Dansk Ride Forbund og Distrikt 4
- Står i samarbejde med et andet bestyrelsesmedlem som Stævnekoordinator herunder sammenfatte propositionsforslag, ansøger stævneterminer, koordinerer stævnerne.
- Rideskoleansvarlig
- Har det overordnede ansvar for rideskoledriften
- Udarbejdelse af skema/holdsammensætning for rideskole
- Kontaktperson til underviserne.
- Daglig kontakt med elever, forældre og halvparter
- Står i samarbejde med et andet bestyrelsesmedlem som ansvarlig for rideskolens heste/ponyer stand, herunder tilkaldelse af dyrlæge og smed.
- Udarbejde kvartalsvis liste over anvendelse af elevheste til brug for bestyrelsens vurdering til køb/salg.
- Kordinere årets ridelejr – i samarbejde med undervisere og andre frivillige
Michael Pedersen
Mail : info@mipex.com
- Ansvarlig for sponsorudvalg, sponsorgaver, reklameskilte
- Rangliste ansvarlig
Per Bech
- Materiel ansvarlig
- Ansvarlig for hø/halm/wrap leverandører til Ridecentret
Vicki Groth
- Varetager sekretær funktionen
- Sørger for referat af bestyrelsesmøder samt at få dette sendt ud til bestyrelsen og webmaster, som lægger dette på hjemmesiden.
Christina Iben Olsen
- Repræsentere SLRK ryttere udefra.
- Coolunite info - CoolUnite Cup ansvarlig.
- Deltager i repræsentantskabsmøder og halvvejsmøder i Dansk Ride Forbund og Distrikt 4
- Klubbens PR-ansvarlige for stævner og aktiviteter på SoMe
- webmaster - opdatere hjemmesiden med relevant information og nyheder m.m.
Funktionsbeskrivelse for alle medlemmer i Bestyrelsen:
- Deltager i bestyrelsesmøder og andre møder efter nærmere aftale.
- Deltage i gennemførelse af beslutninger, som er vedtaget på bestyrelsesmøder.
- Deltager i tilrettelæggelse og gennemførelses af klubbens arbejdsdage.
Mette Lynge
Suppleant:
Tania Seierø
- Ridehusplan ansvarlig
- Danløn Sørger for lønregnskab samt udbetaling af løn til staldpersonale og underviserer.
Sophia Amalie Høgh Hansen
- Rideskole/part repræsentant
Ikke i Bestyrelsen:
Funktionsbeskrivelse:
- Fører klubbens regnskab. Klubbens regnskabsår går fra 1. januar til 31. december.
- Opkræver kontingent og betaling for undervisning og opstaldning
- Betaling og bogføring af klubbens indtægter og udgifter
- Månedlig opfølgning på udeståender og rykning heraf
- Foranlediger regnskabets revidering af klubbens revisor 14 dage før generalforsamlingen.
- Ajourføring af medlemskartotek og diverse indberetning til DRF, D4 samt CFR
- Kontakt til klubbens bankforbindelser
- Sørger for ansøgninger til kommunen om medlems- og lokaletilskud.
- Sørger for opdatering af klubbens oplysninger hos kommunen og DRF
FUNKTIONSBESKRIVELSE UDVALG:
Stævneudvalg:
- Planlægge, arrangere og afholde stævner.
- Propositionsforslag til stævnekoordinator.
- Ansvarlig for springbanen både under stævner og til hverdag samt dennes vedligeholdelse.
- Ansvarlig for anskaffelse og vedligeholdelse af springmateriel.
- Forestår at arrangere ud- og indtagning af springmateriel forår/efterår.
- Finder hjælpere til stævnerne. Forestår opsætning/nedtagning af dressurbanen.
Staldudvalg:
- Står for daglig administration af klubbens stalde, herunder åbningstider og folde.
- Udarbejder opstaldningskontrakter
- Opdaterer fold og foderplanner samt planlægger weekendvagter.
- Møder med nye opstaldere
- Opdatere ventelisten for bokse
Kioskudvalg:
- Varetage kioskens drift ved forskellige arrangementer.
- Finde selv hjælpere til disse arrangementer.
Juniorudvalg:
- Planlægge, arrangere og afholde arrangementer for klubbens juniorer.
- Stille med hjælpere til Ponytræk arrangementer.
- Afholde strigle/pudse udstyr/omgang kurser i stalden
Sponsorudvalg:
- Står for indhentelse af ærespræmier samt kontakt til sponsorer.
- Står for indgåelse af almindelige sponsoraftaler
Åbne udvalg:
- Stå for diverse indtjeningsarrangementer.
- Står for kurser under DRF, som f.eks. Ryttermærkekurser og licenskurser